۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۱۶

در گفتگو با مهر عنوان شد:

غرب آسیا تدارک خوبی برای حضور تیم ملی هاکی ایران بازی‌های آسیایی است

غرب آسیا تدارک خوبی برای حضور تیم ملی هاکی ایران بازی‌های آسیایی است

سرمربی تیم ملی هاکی چمنی با بیان اینکه برای نخستین بار مسابقات غرب آسیا در دوحه قطر برگزار می‌شود، تاکید کرد: حضور در این رقابتها تدارک خوبی برای مرحله انتخابی بازی‌های آسیایی است.

رجب نورانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب در خصوص برنامه‌های تیم ملی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: آذرماه امسال مسابقات قهرمانی غرب آسیا در دوحه قطر برگزار می‌شود و در اواخر سال نیز مرحله انتخابی بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون را خواهیم داشت که از حالا برای این دو تورنمنت خود را آماده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: مسابقات غرب آسیا برای نخستین بار برگزار می‌شود و قرار است چهار کشور در آن حضور پیدا کنند. حضور در این رقابتها تجربه بچه‌ها را در مسابقات چمنی بالا می‌برد. در واقع مسابقات غرب آسیا تدارک خوبی برای مرحله انتخابی بازی‌های آسیایی است.

سرمربی تیم ملی در خصوص اردوی این تیم در شهر نقده تصریح کرد: ما با 28 نفر این اردو را از روز 29 شهریورماه شروع کرده‌ایم. بیشتر برنامه‌های هاکی ایران در سالن بوده و قبلا سخت افزار لازم را برای مسابقات چمنی نداشتیم ولی حالا این امکانات را داریم و به می‌خواهیم در این بخش حرفی برای گفتن داشته باشیم.

نورانی در پاسخ به این پرسش که تیم ملی تا چه حد شانس حضور در بازی‌های آسیایی را دارد؟ گفت: به‌هرحال یکسری تیم‌ها هستند که سهمیه این بازیها را می‌خواهند. از روز 27 اسفندماه این رقابتها در بنگلادش برگزار می‌شود و با توجه به اینکه کمتر از دو سال است که در بخش چمن کار خود را شروع کرده‌ایم من تا 90 درصد شانس کسب سهمیه را برای تیم ملی قایل هستم.

 

 

کد خبر 2140092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha